sobota, 19 listopada 2016

Mój dzień z kotem


Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z dosyć innym postem. Tak jak w tytule, opowiem Wam jak wygląda mój dzień z kotkiem oraz jakie mam obowiązki.



19.11.2016r.

Godzina 6:19
 - Nie da mi zasnąć kiedy jest głodny                 
- I oczywiście trzeba  wymienić wodę                  

Godzina 6:30
- Misiek się już wyspał a ja niestety nie, dlatego ktoś z rodziny wypuszcza go z pokoju i się nim zajmuje :)

Godzina 9:31
-Trzeba posprzątać poranną kupkę Miśka (dzisiaj wyjątkowo późno)        

Godzina 10:56
- Kotek znów dostaje jeść ( drugą część porannej porcji)    

Godzina 14:04
- Trochę zabawy latarką                    
- Warto wyczyścić kuwetę ( psst... tutaj trochę o żwirkach dla kota ;) )          


- A potem spać             
-W godzinach popołudniowych Misiek się bawi, zjada obiad i oczywiście śpi :D                     

Wieczór
- Misiek wieczorem je kolacje, używa kuwety a później kładzie się ze mną spać

Obowiązki:
Jak widać opieka kotem nie jest taka łatwa. Zwierzę wymaga uwagi i kontroli. Do mnie należy najwięcej czyli sprzątanie kuwety, karmienie, dbanie o to żeby nie nabroił, pilnowanie czy żwirek nie jest brudny, obcinanie pazurków, sprawdzanie czy jest karma i czysty żwirek ( aby nagle nie zabrakło).

oraz z tych przyjemniejszych czyli zabawa, głaskanie, dbanie aby spał spokojnie oraz robienie mu zdjęć na  instagram i pisanie bloga.I to wszystko na dzisiaj. Myślę, że post się Wam podobał. Zapraszamy na nasz instagram - misiek_ig (pamiętajcie! #misiektworzy) Miau

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz