piątek, 9 grudnia 2016

Nowa kryjówka

Hej! Niedawno znalazłam niewielki kartonik i pomyślałam, że spodoba się Miśkowi. Nie pomyliłam się :)




Do wykonania takiego ozdobnego kartonu dla kota, w którym zwierzę będzie się dobrze bawiło, potrzebne będą:
-karton
-klej na gorąco
-folia
-sznurek
-ozdoby
-papier szary, prezentowy, krepa, cokolwiek
Sposób wykonania:
Karton obklejamy (w moim przypadku) szarym papierem. Klejem na gorąco łączymy ze sobą skrzydła kartonu tworząc przedłużenie jak i "daszek". Następnie boki kartonu dla ozdobienia obklejam wstążką, a na daszku przyklejam folie ułożoną w kokardkę (zawiązana sznurkiem i przyklejona klejem na gorąco). Mam nadzieję, że kot będzie bawił się folią, ponieważ lubi jak coś szeleści :). Na koniec z obydwu stron daszku przyklejam puchate kuleczki. Oczywiście możecie dodać coś od siebie- wszystko zależy od Was. Zróbcie to na Wasz indywidualny sposób, ja zaprezentowałam Wam mój pomysł.

Jeśli wykonaliście coś ciekawego dla swojego kota wstawcie zdjęcie na instagram i dajcie #misiektworzy! Zapraszamy również do lajkowania i komentowania naszych zdjęć <3 Miau






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz